loading...
پرتال تفریحی منوتوتک
manototak بازدید : 43 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گل گاوزبان یک گیاه علفی به طول ۷۰ – ۴۰ سانتی متر است. این گیاه در مزارع و گاهی زمین های بایر می روید. منشأ اولیه آن دمشق بوده است. از تجزیه شیمیایی این گیاه مهم ترین ماده ای که به دست می آید نیترات دو پتاس می باشد و بیشتر خواص آن مربوط به این ماده است. گل گاوزبان دارای طبیعت گرم و اثر نشاط آور، مقوی تمام بدن و آرامش بخش است. در معالجه تب های دانه ای مانند سرخک، آبله مرغان مصرف دم کرده آن با لیموعمانی اثر شفابخشی دارد. این دم کرده در درمان دردهای ناشی از سنگ کلیه و دفع سنگ مثانه نیز بسیار مفید است. اگر دچار آلرژی های فصلی می باشید توصیه به مصرف دم کرده گل گاوزبان است. دم کرده گل گاوزبان برای درمان جوش های دهان، آفت دهانی بسیار نافذ است.

manototak بازدید : 80 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حفظ سلامت دهان و دستگاه گوارش از جمله عوامل کلیدی و مهم در از بین بردن بوی نامطبوع دهان است. مسواک زدن و استفاده از نخ دندان پس از هر وعده غذایی در درجه اول اهمیت برای از بین بردن بوی بد دهان است و در درجه دوم نیز رژیم غذایی مناسب و در پی آن سلامت دستگاه گوارش برای رفع بوی نامطبوع دهان اهمیت دارد. هرچند در مواقعی که امکان مسواک زدن نیست می توان با مصرف برخی مواد خوراکی مفید، بوی نامطبوع دهان را از بین برد.

manototak بازدید : 36 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پژوهش های انجام شده در امریکا نشان داد که زعفران می تواند به درمان بیماری ام اس کمک کند. زعفران حاوی ترکیب فعالی به نام کروسین است که از سلول های مغزی در برابر بیماری ام اس محافظت می کند. این ماده در واقع از آسیب دیدن سلول هایی که غلاف میلین را در مغز تولید می کنند، جلوگیری می نماید. میلین لایه ای است که مانند عایقی محافظ در اطراف نورون ها (سلول های مغزی) قرار دارد.

manototak بازدید : 40 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بنیامین بهادری خواننده محبوب پاپ به تازگی در صفحه شخصی اش در فیس بوک عکسی از دختر و همسرش منتشر کرده است که دیدنی است.

او در این عکس خودش ، دخترش بارانا و همسر از دست رفته اش نسیم حشمتی را در آینه آسانسور ثبت کرده است. بنیامین در پای این عکس نوشته است : دست کشیدن از عشقی که کار توئه، نه این کار منه، نه این کار توئه

manototak بازدید : 43 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بیژن بنفشه خواه (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی مجموعه های طنز تلویزیونی و فیلم های سینمایی است.

عکس بیژن بنفشه خواه به همراه همسر و فرزندش را مشاهده می کنید...

manototak بازدید : 48 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با سه دانشگاه و مرکز پژوهشی قرارداد امضا کرده ایم تا فیلترینگ هوشمند برای موارد خاص داشته باشند که فعلا درحال اجرای آزمایشی است.


به گزارش خبرنگار مهر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت وزیران و در جمع خبرنگاران درباره رفع فیلتر واتس آپ گفت: وزارت ارتباطات آنچه را که مربوط به حوزه خودش است را انجام می دهد و موضوعاتی که در این باره مطرح شده موضوعات مهمی نیست، بیخودی تبلیغات روی آن انجام شده است این مسائل مسیر خود را طی می کند.

 

....
manototak بازدید : 81 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این روزها فیلمبرداری قسمت های جدید برنامه آمریکن آیدل در حال ضبط شدن می باشد. در این برنامه که جنیفر لوپز جز داوران اصلی برنامه می باشد به حضور و نحوه خواندن نوجوانان عکس العمل های جالبی نشان می دهد که مشاهده می کنید.

manototak بازدید : 27 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ه گزارش روزنامه بریتانیایی "گاردین"، در شرق هند یک زن، عضو کمیته فعالیت انتخاباتی به دلیل کار سیاسی خود از سوی بیش از ده مرد مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

گزارش شده است که این زن در یکی از حزب های ملی معتبر هند "حزب بهاراتیا جاناتا" کار می کند.

زن به پلیس شکایت کرد و گفت که گوره مردان در خانه اش به او حمله کردند. علاوه بر این، مردان به دختر سیزده ساله این خانم نیز حمله کردند. به گزارش "گازتا. رو"، شوهر این خانم در زمان حادثه در دستبند بود .

manototak بازدید : 48 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در این پست از منوتوتک بیوگرافی ارسلان قاسمی به همراه چند عکس جدید رو براتون آماده کردیم :

 

ارسلان قاسمی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۴ در شهر تهران

 

آغاز فعالیت هنرپیشگی : ۱۳۸۴  اکنون

 

در باره ارسلان :

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 506
  • بازدید سال : 2,749
  • بازدید کلی : 15,661